راهکاران هوشمند همکاران آرکا

معرفی نرم افزار های ابری

راهکاران

راهکاران ابری همکاران سیستم مجموعه‌ای از نرم افزارهای حسابداری و مالی، فروش، پخش، خرده‌ فروشی، منابع انسانی، مدیریت تولید، حسابداری مدیریت، انبار و تدارکات است که بر بستر ابر ارائه می‌شوند. با خدمات راهکاران ابری، نیازی به خرید نرم‌افزار، سخت‌افزار، سرور و پشتیبانی از آنها نیست. به این ترتیب، می‌توان با هزینه‌ای به صرفه و تنها با پرداخت حق اشتراک، از نرم‌افزارهای به روز و حرفه‌ای راهکاران همکاران سیستم و خدمات پشتیبانی آن‌ها بهره برد.

How it works

دسترسی در هر مکان و هر زمان

راهکاران ابری افراد و سازمان‌ها را به یک مکان یا زمان خاص محدود نمی‌کند. با استفاده از این راهکار می‌توان از هر دستگاه دارای اینترنت مانند لپ‌تاپ یا تلفن‌ هوشمند، برای دسترسی به اسناد و اطلاعات و به اشتراک‌گذاری آنها در راستای انجام عملیات و تصمیم‌گیری استفاده کرد. به این ترتیب، ارتباط بین واحدهای سازمان بیشتر و دقیق‌تر می‌شود، دوباره کاری‌ها کاهش می‌یابد و البته نیازی به تجهیز و نگهداری از زیرساخت هم ندارید.

Our services

مزایای راهکاران ابری همکاران سیستم برای کسب و کارها

در راهکاران ابری به تناسب تعداد کاربر و ماژول‌های مورد نیاز حق اشتراک پرداخت می‌کنید و در صورت نیاز می‌توانید تعداد کاربر را تغییر داده، یا ماژول‌های جدید اصافه کنید.

با استفاده از راهکاران ابری همکاران سیستم،‌ نیازی به خرید سخت‌افزار و سرور ندارید و از نرم‌افزاری به‌روز و حرفه‌ای با هزینه‌ای به صرفه برای کسب‌وکار خود بهره می‌برید.

sg-cloud-icon-cost[1]

به صرفه

sg-cloud-icon-location[1]

همیشه همراه شما

sg-cloud-icon[1]

محیطی کاملا امن

Testimonials

What they say about us

Get a look at our platform with a free 3 day demo today!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.